3.10.2015

And it drives me wild






Picfic: Lupaus


?: Lähettiläät eivät valehdelleet. Maa todella on kaunis paikka.


Axelle: Tiesin toki miltä vuodenajat näyttäisivät, mutten saanut koskaan saanut nähdä asiaa käytännössä. Kaikki näyttää niin kauniilta.
En voi uskoa että kadehdin ihmisiä.


Axelle: He saavat herätä tässä maailmassa joka päivä. Jostain syystä he silti tuhoavat arvokasta asuinpaikkaansa hiljalleen, tietoisesti. Traagista.


Axelle: Minä pakenin Välimaastosta. Minä todella pakenin. 
Olen viimein vapaa, itseni herra. Ei minkäänlaisia sääntöjä noudatettavana.


Axelle: Tarkoittaako tämä siis sitä, että voimani vahvuudet ovat viimeinkin verrattavissa Kuoleman voimiin? Niin sen täytyy olla, enhän minä olisi muuten voinut paeta.


Axelle: Hän ei aio jättää minua Maahan, ei varmasti. Hän odottaa ensin, tulenko Välimaastoon vapaaehtoisesti ja jos niin ei käy, hän lähtee etsimään minua.


Axelle: Mutta jos hän onnistuu viemään minut Välimaastoon, mitä minulle sitten käy? En voi mitenkään keskittyä työhöni jos tiedän että lähettiläiden kertomat tarinat ovat todella totta.


Axelle: Ei. Tämä on jotain, jota en anna hänen viedä minulta. Olen taistellut tästä liaan pitkään.


Axelle: Minä löydän jonkin keinon. Keksin jotain, joka estää Kuolemaa löytämästä minua.


Axelle: En aio olla enää Kuoleman orja.

--

kappas mokomaa olen elossa

Pahoittelen hitaanpuoleista postaustahtia, olen ollut aika laiska kuvaamisen suhteen viime aikoina. 
Toivottavasti tykkäsitte kuvatarinasta. Se ei ollut mikään kovin tapahtumarikas, mutta halusin avartaa vähän Axun ajatuksia asioiden suhteen.

Pärjäilkää ~ 


6 kommenttia:

  1. Aivan loistava ja hyvin kuvattu tarina! ^^ Ihana juoni varsinkin, oli helppo hypätä tapahtumiin mukaan :) Kuvat olivat todella laadukkaita ja onnistuneita, aloituskuvat sulatti kyllä mun sydämen ihan täysin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kiva tietää, ettei tarina ollut epäselvä niinkuin luulin ^^

      Poista
  2. ❤❤Keita, ei saa paljastella noin paljon, tiedätkös... Sain sisäisen nenäveren vuodon..taas.. ❤❤(;_;)~
    Tulinkin miettineeksi, montako nukkea sulla on ja olin silleen, et: NIITÄHÄN ON NELJÄ!! : D
    ...öhhh, mutta unohdin että sulla on myös Yomi.. ^^;
    Sori Yooooomiiiiiii.. (≡ ∪ _ ∪) ~~~~

    Mutta voin vakuuttaa, ettei tää asia kiinnostanut sua ollenkaan, muttaaa... xD
    Axelle ihana!!!! ❤❤❤ Se on vaan niin KAUNISSS!!
    Tossa ekassa kuvassa varsinkin nwwn!! *3*❤❤
    Mäki oon ollu lähiaikoina tosi laiska (kaikessa..) :" DD
    Varsinkin kuvauksessa, kommentoimisessa ja siivoomisessa. XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Axelle ja Keita kiittää ~
      Eh, miäkin unohdan välillä kuinka monta nukkea miulla, ei haittaa :D

      Poista
  3. Emmii! Et oo tosissas? Nää kuvat on niin ihania ja kuvatarina oli mukavaa luetavaa ❤ Axelle on niin kaunis ja stock kropan jäykkyyttä ja taipumattomuutta ei kyllä yhtään huomaa noista kuvista :'3

    Seuraavaa postausta odeotellessa ~

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!