18.6.2015

But running after you is like chasing the clouds


hellurei
Olen ensiviikolla mökillä, minkä takia en pääse sinä aikana mitä luultavimmin postaamaan. Halusin siis postata kuvatarinan seuraavan osan ~ 
Ei mulla kai muuta mainittavaa oikeastaan ole. Ajattelin kuitenkin seuraavaan postaukseen kuvailla musashoottia, joten jos teillä olisi jotain kivaa biisiä mielessänne, ehdotelkaa ihmeessä kommentteihin ^^ !

Kuvatarinan edelliseen osaa pääset tästä.

Picfic: Rules


Angie: *hyräilee hymyillen*


Tobias: Siellä hän on. Tämä epäilty osoite osoittautuikin oikeaksi.


Tobias: Hän on paljon kauniimpi kuin siinä kuvassa jonka pomo antoi minulle..
Miten minun nyt pitäisi lähestyä? "Hei, olen Varjo ja ajattelin nyt viedä sinut päämajalle." 
*tuhahtaa* Jos hän osaa oikeasti hallita voimiaan ja tekisin niin, olisin pulassa.
Hän ei saa tietää.

---


Tobias: *istahtaa Angien viereen* Öh, hei!


Angie: *katsoo poikaa hieman yllättyneenä* Hei! Kukas sinä oikein olet?


Tobias: Olen Tobias. Mukava tavata.
Sinun nimesi olikin- Eikun siis, mikä sinun nimesi on?


Angie: Olen Angie. Mukava tutustua. 
Sosiaalinen kanssakäyminen ei taida olla ihan alaasi ^^ ? *naurahtaa*


Tobias: *virnistää* En ole kovin tottunut siihen.
Angie: No, oliko sinulla jotain asiaa, mysteerimies, vai oliko aikeesi vain jutella?


Tobias: *miettii hetken* Ajattelin vain kysyä, että liikenisikö sinulta yösijaa?


Tobias: Alkaa olla jo aika myöhä, enkä tahtoisi enää lähteä vaeltelemaan kaupunkiin.
Ja no, sinä näytit kaikkien mukavimmalta henkilöltä tässä naapurustossa - ja mukavalla tarkoitan henkilöä joka ei välttämättä heittäisi kenkää naamaani koska tulin puhumaan heille.


Angie: *nauraa* Tottahan toki! Meillä on itseasiassa vapaana yksi makuuhuone tällä hetkellä.


Tobias: Hetkinen, 'meillä'?
Angie: Niin, asun tässä talossa pikkusiskoni kanssa ^u^ 


Angie: Saattaa tosin olla että olet joku kaappari tai jotain *naurahtaa*. 


Tobias: *naurahtaa hieman hermostuneesti* Se riski on tietysti aina olemassa.


Angie: No, Tobias, tervetuloa taloon ~ 


Yomi: *katselee kaksikkoa hieman kauempaa* 

---


Angie: Ai, hei Yomi! Tämä on Tobias, ja-
Yomi: Minä tiedän ~ 


Tobias: Anteeksi, tunnemmeko me toisemme?
Yomi: *hymähtää* Niinkin voisi sanoa.
Minulla on hieman asiaa.. Tobiakselle, Angie. Tulemme pian takaisin.

--


Tobias: No niin, msitä sinä haluat keskustella, kuka sitten oletkin?


Yomi: Jos olisin sinä, varoisin sanojani puhuessani sielujenvartijalle, Varjo.


Tobias: *silmät suurenevat* Helvetti.


Yomi: Arvelinkin että tuo tieto kiinnostaisi sinua. Ja on muuten aika harmillista että minä tunnistin sinut ennenkuin sinä tajusit etten minä ole tavallinen ihminen. Satojen vuosienkin toiminnan jälkeen te Varjot olette aika huonoja havaitsemaan asioita, vaikka olettekin hyvä lyömään niitä.


Tobias: *katsoo Yomia ärsyyntyneenä* Ja miksi sinun pitäisi välitää siitä mitä minä teen täällä? Sielujenvartija, joka on muuten jostain syystä Maassa.


Yomi: Niin, oletkin varmasti vain muuten vain pyytämässä yösijaa puoli-sielujenvartijalta. Juu, varmasti vain viaton yhteesattuma, vai mitä?


Tobias: Se, että tekisin Angielle jotain pahaa, on aika kova olettamus, vai mitä luulet?


Yomi: Minä en luule, minä tiedän. 
Ja jos sinulla ei siis ole mitään salattavaa. voit kai sitten kertoa Angielle kuka vierashuoneessa nykyään majailee ~ 


Tobias:  Mitä sinä tarkoitat?
Yomi: Tarkoitan sitä, Banaanipää, että jos kosket sormellasikaan tuohon tyttöön, saattaa olla, että saattaisin vahingossa kertoa hänelle sinun oikean identiteettisi.


Yomi: se olisikin aika ikävää.


Tobias: *huokaisee* Selvä sitten.


Yomi: Meillä on siis sopimus?


Tobias: *ravistaa vastahakoisesti Yomin kättä* 

Minun täytyy näemmä keksiä uusi suunnitelma.

---

Nähdään ~ 




4 kommenttia:

  1. Ooioiiiiii, !!!!! Käy erittäin jännäksi tää kuvatarina! Tobiaskin on aivan rakkauuussshh!! Banaanipää, nawwww!! *3*~
    Miksi näin jännä tarinaa!!!! \( U ڡ U )/ ❤

    Haluan ehdottomasti lukea lisää! Postaile silloin kun kerkeät, ei kiireitä! ♥Ahahaa, Tobiaaasshhhh!! Hmmm... Shoottia kappaleesta: Human, olisi ihana saada! Mutta, joo!!

    nawwwss, rakastan sun pikkuisia nukkeloisia Emmiiii, kuin myös postauksia! ♥

    ~Siniapila~

    VastaaPoista
  2. Hihii! EMMI MAHTAVAA! Kiva kuvatarina :) Ehehh... banaanipää :'3 Mutta Tobias ei saa tehdää angielle mitään pahaa!

    VastaaPoista
  3. Wau hieno tarina! ♥ Vuorosanat olivat taas hyviä ja niitä oli mukava lukea^^

    VastaaPoista
  4. SINUT ON HAASTETTU:
    http://avantdepoupees.blogspot.fi/2015/06/hirvean-hirvittava-hirvea-hirvi.html?m=1

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!